Roommates :)

Assalamualaikum w.b.t,

As a student, especially university student level mesti ada roommates kan?? Termasuk diriku, yang dah beberapa kali bertukar2 roommates. Since sem 1, my roommates are Kak Ayu, Nor and Mek Lin, while for the semester 2, my roomates are Ayu, Kak Chik and Kecik. However, time semester 3 stay kat luar, so i have new housemates and also a roommate where the most important one is Anina, we stay together until semester 4. After semester 5, Anina was offered by SPA, so i should to evacuate into the new place which is my beloved palace. At there, i have found a lot of housemates, roommates and unforgotten things are sweet memories. My beloved roommates are Kak Ieka, Shida and Husni.

When recalling my sweet moments, it could makes me to smile and happy. Saat ceria dan duka bersama mereka! I miss those moments. Karaoke dalam bilik, tengok movie, makan sama2, bercerita, bergosip dan macam2 lagi. Yang paling manis sekali, saat mintak duit umah sewa, yang tu paling sweet. hahaha. Kalau xde duit, boleh kemas2 baju pastu keluar dari rumah' tegas leader rumah, Cik Shida.hahaha. Pembuli no 1.huhuhu. I will miss all of you :)










No comments:

Post a Comment

Terima Kasih sudi datang ke blog fatihahazanan92@blogspot.com
Komen anda sedatang ditapis, sila tunggu kejap ye 😘