Wednesday, 4 September 2013

Pendaftaran Rebate RM200 Diaktifkan Untuk Kali Ke-2

Assalamualaikum w.b.t,

Seperti yang telah digempar gempurkan, permohonan rebate akan diaktifkan semula untuk kali ke 2 pada 3 September 2013. So, bagi mereka yang belum membuat pendaftaran anda bolehla mendaftar sekarang. Tetapi pastikan had umur anda sudah mencapai 21 tahun pada tarikh permohonan. Rebate RM200 diberikan kepada mereka yang sudah mencapai umur 21 tahun dan sehingga 31 tahun. Alhamdulillah Tiey dah masuk 21 tahun so boleh lah daftar rebate. hehehe. Permohonan rebate RM200 untuk pembelian telepon pintar anda boleh layari di web berikut https://komunikasibelia.skmm.gov.my/


Tapi korang dah xboleh nak daftar seperti dulu lagi kat web yang  Tiey bagi atas tu. So caranya korang perlu membuat pendaftaran melalui wakil-wakil penjual yang dilantik syarikat telekomunikasi. Manakala rebate RM200 yang tidak ditebus akan dimasukkan semula ke dalam jumlah besar 1.5 juta rebat untuk diagihkan semula kepada pemohon lain. Bagi pemohon yang telah tamat tempoh sah rebate pula, korang boleh terus memohon semula pada 3 September 2013. Setiap permohonan rebat RM200 yang telah lulus harus ditebus dalam masa dua minggu dari tarikh kelulusan permohonan bagi mengelakkan sebarang kesulitan.

So ape tunggu lagi?? Lets grab it :D

17 comments:

  1. waaa bestnya dah boleh buat . .
    kena tunggu thn depn laa baru ley buat :(
    nak jugakkkkkk . . hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh adik Ain xcukup umur lagi kan. Harap tahun depan rebate naik RM250.hehehe

      Delete
  2. xtaw nk beli fon ape..
    huhu.
    adasuggestion x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entahla ekin. Tiey pum dalam planning jugak ni. Hurm, sammsung mini galaxy s3 pum ok.

      Delete
  3. errr...rebate ok...duit baki yg xde..hihi

    ReplyDelete
  4. Bestnya. Tapi malangnya umur Mieya tak cukup.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xpela Mieya, xde rezeki. Nanti doakan biar PM masih teruskan rebate telefon pintar RM200 dalam bajet 2014 dan seterusnya suapaya Mieya dapat daftar :)

      Delete
  5. uihh..x taw pon ada rebate ni... kiranya rebate ni fungsi dia dapat beli smartphone nurah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup sayang. Tapi untuk handphone yg terpilih je.

      Delete
  6. dah bukak ek..mun pon baru je cukup umur ni..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'a. Baru je bukak kelmarin dulu, 3/9. Tempoh rebate yg diaktifkan utk kali kedua ni hanya 2 minggu je. So jangan lepaskan peluang :D

      Delete
  7. klu boleh tolak umur nih , nak gak merasa ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe. Kena mintak ngan PM la jawabnya.

      Delete

Thanks for do visit this blog. Please wait for comment moderation from me okey :)