Hari Keluarga HIMSAK

Assalamualaikum w.b.t,

Alhamdulillah kelmarin, hari Sabtu kami set2 ore Kelate berhimpun bersama dibawah Himpunan Siswazah Kelantan (HIMSAK) dalam program Hari Keluarga! Wah! Memang seronok giler sebab dapat berkumpul bersama sambil join sukaneka yang dianjurkan dalam program ini. Program ini berlangsung pada pukul 8.00a.m sehingga 2.00 petang. Memang syok giler. Tapi apa yang paling menarik, bukan semua yang hadir adalah Kelantanese tetapi dari pelbagai negeri include urusetia. Ore Pahang, Selangor, Johor dan hampir daripada semua negeri yang hadir dalam majlis tersebut. Tiey pagi2 lagi berjalan kaki ngan member pi event ni demi memberi sambutan dan sokongan kepada set2 Kelate!


Pada pagi tu xramai sangat yang hadir, al-maklumla hari minggu pastu ramai yang balik dek cuti Deepavali dan cuti panjang. Tapi program still meriah kerana turut hadir bakal graduate yang datang ambik jubah sebab event ni buat kat dataran DATC tempat yang diorang pi ambik jubah. Tiey pakai blouse sebab Tiey ingat just suka2 je pi sane pastu plan nak p derma darah. Akan tetapi, urusetia invite kiteorang untuk join sukaneka. So ape lagi, kiteorang join jelah. Mula2 tu skema giler sebab malu, xkenal ngan diorang termasuk peserta lain. Pastu memang syok giler lah. Antara acara yang terdapat dalam part sukaneka tu, Isi air dalam botol, tiup belon sampai pecah, gula2 dalam tepung, sambut belon air dan bawa bola pingpong guna sudu. Perhh. Memang syok. Each group consist of 4 members and Alahmdulillah kami bawa balik 2 hamper.

Last event, makan gulai kawah. Syok giler + letih,hihihi. This moments is so beautiful sebab ada member ni datang dari jauh kot gara2 nak join event ni. Hogoh Pahang Hogoh, from UiTM Jengka which is Merlin. Sanggup depa mai sini sebab nak jumpa kami dan join event ni. Set2 kito belako. #GomoKelateGomo

Kenangan semasa Hari Keluarga #HIMSAK#










2 comments:

Terima Kasih sudi datang ke blog fatihahazanan92@blogspot.com
Komen anda sedatang ditapis, sila tunggu kejap ye 😘