Monday, 8 September 2014

Ponteng 1st Kuliah

Assalamualaikum w.b.t,

Niat semester baru nak berubah tapi tengok ni! Siap ponteng first kuliah. Aigoo.
Dont try to practice this attitude! huhu


Antara sebab ponteng:
1. Baju kurung/ kameja xbawak
2. Semua barang include no 1. tu simpan dalam stor, tp stor bukak ari ni
3. Lecturer bz dengan event budak2 baru
4. Imposibble kelas ada

Ok, sebab yang xmasuk akal. Honestly, I'm too excited nak pergi kelas harini. Tapi bila pikir balik nak pakai baju ape?? Hari ni Isnin wajib pakai baju kurung, unfortunately xde. So nak buat camner, ponteng je la termampu. lol. 

Esok conpem pergi kelas! Promise. hihi


3 comments:

  1. ish ish...teruk betul budak ni..hahaha :P

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum...

    hisss... tak esok monteng kelas k... ambil peluang... boleh belajar, belajar jangan sia2 kan k..

    mselim3

    pls: mselim3 dah keje sambung belajar balik.. sebab dulu tak mampu dan tak ada peluang macam sekarang,,, byk IPTS... Insaallah moga berjaya dengan apa yang dicita2 kan... k.

    ReplyDelete

Thanks for do visit this blog. Please wait for comment moderation from me okey :)