Sabun Vitamin A,C & E (MZ Secret Soap Original)

Assalamualaikum w.b.t

Hye selamat pagi semua. First of all Cik Tiey nak fokus kepada topik, "Sabun Vitamin A, C & E" yang merupakan produk kecantikan yang tengah hot lagi meletup. Bommm tebabooo! Wah! Memang gempak giler kot sebab ramai orang sedang mencari sabun ni memandangkan kesannya memang awesome giler. Just apply  3 hari dah nampak effect.

Ramuan utama dalam sabun ni:


KHASIAT & KEGUNAAN :

Tea Tree Oil
- Mengandungi antiseptic, antibakteria dan pembasmi kulat. Ia dapat membasmi jerawat. Jerawat akan lebih cepat mengering dan tidak meninggalkan bekas. Hampir segala jenis kulat di tubuh dapat diatasi dengan tea tree oil, salah satunya kulat di jari kaki. Ia juga dapat mencegah terjadinya infeksi yang timbul akibat kulat. Selain menghilangkan kelemumur, ia juga dapat mencegah kekeringan dan menjaga kelembapan alami di kulit kepala.

Minyak Zaitun (Olive Oil)
- Minyak zaitun boleh digunakan untuk dalaman (kesihatan) juga luaran (kecantikan). Ia digunakan dalam pembuatan produk kecantikan kerana ciri2nya yang boleh melembutkan kulit.

Aloe Vera
- Aloe vera mengandungi 96% kandungan air dan selebihnya adalah minyak pati, asid amino, mineral, vitamin, enzim dan glikoprotein. Daun aloe vera atau lidah buaya akan mengeluarkan jeli jika diramas dan ia boleh digunakan untuk mengurangkan kedutan pada kulit muka dan tangan. Ia juga dijadikan sebagai bahan pelembab dan pelembut untuk kulit dan rambut.

Yang paling penting ada kelulusan daripada "National Pharmacy"! Honestly, produk kecantikan sekarang ni memang susah nak dapatkan kelulusan dari National Pharmacy tau


Ni haa rupa sabun Vitamin A,C & E (MZ Secret Soap)



TESTIMONINYA:






#Perhhh. Kesannya memang terbaik! Cik Tiey rasa nak order 1 piece. Tapi lepas survey, ada yang jual RM70, tapi ada yang jual RM39 je. Produk sama je, tapi kenapa harga mahal sangat eah? So, the answer is depend kpd penjual tu la, kalau dia nak kaut untung bnyak, so jual 2x drp harga modal tu. Sekadar share sambil survey, klik sini nak dapatkan harga murah "METALFORTIS" hanya RM39/piece je :D



4 comments:

  1. Tulah, lepas tengok testimoninya rasa cam nak try je. heee :D

    ReplyDelete
  2. adik sya pakai sbun ni mulanya aw,mula tu,muka dia ada jerawat nek,lepas tu,dia pakai elok plak..now akak dia pun pakai sabun ni..sya baru mula g pakai,tp adik dh 2 buln..ok..mmg nmpk perbhn..:)

    ReplyDelete
  3. wow. memang berkesan lah eak sabun ni. Bolehla @sya chot share testimoni jgak. Femes lah u kejap.heee :D

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi datang ke blog fatihahazanan92@blogspot.com
Komen anda sedatang ditapis, sila tunggu kejap ye 😘