Koleksi T-Shirt Muslimah Hipster

Assalamualaikum w.b.t,

Memandangkan dunia sekarang mengalami arus permodenan, maka fesyen berpakaian juga turut berkembang pesat. Kalau dahulu mereka yang selalu up to date dengan trend fesyen adalah dari kalangan  artis, model, bangsawan dan banyak lagi.


But now, Muslimah juga turut bergaya!

Muslimah  fesyen sudah menjadi trend satu dunia pada hari ini. Ini kerana terdapat banyak butik atau kedai yang menawarkan pelbagai koleksi pakaian muslimah dengan harga yang sangat murah serta stylo and trendy. Akan tetapi "Fesyen Muslimah" hendaklah memenuhi piawaan untuk dijadikan sebagai alas badan untuk kaum Hawa antaranya tidak ketat dan mendedahkan badan.


Sebelum ini, koleksi atau t-shirt Muslimah selalu digayakan dengan style yang agak bosan, malap dan semestinya kurang menarik. Akan tetapi, wanita yang bergelar Muslimah nyata lebih hebat berfesyen pada masa kini dengan adanya kewujudan koleksi t-shirt Muslimah yang menawarkan pelbagai jenis warna, pattern dan saiz yang sangat trendy atau Hipster!

Walaupun berfesyen dengan Hipster style sekali pum, pakaian yang diperagakan masih lagi mengekalkan etika berpakaian bersopan.


Ingin bergaya??
Tetapi anda adalah Muslimah??
Semestinya tiada kesalahan dalam mengikuti perkembangan fesyen Hipster bagi Muslimah. Jadikan fesyen tersebut untuk tampak cantik, kemas dan bergaya. Oleh itu, pendekatan terhadap perkembangan Hipster fesyen boleh didapati di  Zalora Malaysia!

Pelbagai barisan koleksi t-shirt Muslimah daripada jenama-jenama hebat tempatan serta antarabangsa dengan tawaran hebat yang menakjubkan!

Honestly, terlampau lawa serta murah! Banyak lagi koleksi lain bagi t-shirt Muslimah Fesyen Hipster yang lebih anggun dan menarik sedan menunggu anda!



5 comments:

  1. huhu.. kite tak pandai begaya sgt kalau hipster2 n trendy ni.. takut lain macam jadinya..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Betul tu sis. Nak bergaya tu xde hal, its ok not to trendy like others yang penting kita selesa kan :)

      Delete
  2. tak suka gaya Yuna skrg yang semakin seksi :) tapi wanita muslim mmg patut bergaya tu akak sokong., asal kan tak berlebih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ignore her, it just an ads. hehe. Yup so true. As a muslimah bergaya tu xde masalah asalkan xmenjolok mata serta menyakitkan mata orang lain kan. :)

      Delete
  3. Memang sesuai untuk muslimah..cantik

    ReplyDelete

Terima Kasih sudi datang ke blog fatihahazanan92@blogspot.com
Komen anda sedatang ditapis, sila tunggu kejap ye 😘